středa 21. září 2016

Proč nesnáším charity shops

... a všeci ostatní lidé je milují !

Angličan je v mých očích vetešník. Oprav mne, jestli se pletu. Ale vsude, myslím tím uplne VŠUDE, v každé rodině ( co znám ) je kupa zbytečných veci složena někde v garáži, v komoře nebo rozmístěna ruzne po bytu. Dokonce i my mame místnost plnou harampadi. Smutné na tom je, ze ta místnost mela byt pokoj pro naše dite !
 Ja sice sběratel nejsem, ale můj muz ano. Je totiž z Anglie. Miluje levne charity shopy anebo taky carboot sales ! On je to i výborný obchodník, takze na různých trzích usmlouvá velkou slevu. A to se pak, panečku, nakupuje! I veci, co zrovinka nepotrebujes, ale když ono je to tak levne ! Ovšem smůla pro mě, nesnáším veteš ! 
 Ale zpět k charity shops. Co to vlastně je. Jde o takový lepsi sekáč se spoustou harampadi navic. Jsou to veci od lidi, co uz je doma nepotřebuji a tak to daji jako dar do charity shop a peníze z prodeje těchto veci jdou na charitu. Jsem clovek lidumil. To ano. Ale ja podporuju charitativní akce trochu jinak. Treba běham na podporu dětské nemocnice atd. Výtěžek ze startovneho jde tam, kde ma jit a přitom tím nezamořuji své okoli a ještě udělám i neco pro své zdraví.
 Ja, jako správná ženská, velím a ne málo ! Ale je mi to prd platné... Zrovna vcera ! Říkám mu : " nekupuj ty DVDčka !" Ale on zase stejne dve koupil, když jsem se nedivala. Takze jsme v obýváku obklopeni filmama ze všech stran. Ze Shora dolu, ze strany na stranu a nikdo na ne nekouká. Takze kdo by neměl pri nedeli co delat, tak se stavte na kavicku. Mame i PARÁDNÍ DOMÁCÍ KINO, k mání vsechny filmy, co vůbec existuji !!! :DD 


Žádné komentáře:

Okomentovat