pondělí 12. září 2016

Žádné diety !


Dobre, s pravdou ven..... V tehotenstvi se ze me stala pořádná knedla ! A to jsem toho moc nepojedla.... Žádné žravky jako to ukazuji vsude v amerických filmech a tak.... Vůbec jsem nemela chut na sladké.... Nic, nic, nic !! A stejne to dopadlo takto ! A to , prosim, na te levé fotce jsem uz shodila asi deset kilo. 

Druha fotka ( ta v pravo ) je ted, focena po cca roce. Vim, žádná sláva, ale rozdíl je to teda viditelný. A to ne držím žádnou dietu. Cpu se vším, na co mam chut. Přesně tak jako jsem to delala cely svuj zivot. ALE ne prejidam se !!!! Vždy jsem aktivně sportovala, jenomže ted pri dítěti je to uz holt těžší. Jo, snažím se.... Mega procházky rychlejším tempem s prckem na zádech, občas si rano přivstanu a jdu si zabehat, vecer u telky válím na svém oblíbeném twisteru, ktery se vyráběl uz tehda za "komančů", akorát, že byl železný a asi tak o sto kilo těžší ( mimochodem mamča ho pořád má schovaný doma ) , semtam svihadlo nebo nejake domaci cviceni a taky jsem si konecne pořídila kolo.

A jak to mate , holky, vy ? 





Žádné komentáře:

Okomentovat