pondělí 28. dubna 2014

Jak jsem začala řídit

.... je tomu témeř dva týdny, co jsem usedla za volant a začala soferovat po anglicku. Hm a jaky to je?? No mazec hele ! Hlavně ja jakožto pře barevná blondýna ( uměla inteligence ) a s roční zkušenosti s řízením na vesnici v Česku, což je teda hodně mizerné, bojuju.... BOJUJU a ne málo.
 Všechno naopak, místo řadicí páky chystám dveře, zrcátka kdesi v coudu taky, ale to by nebylo tak hrozny. Nejhorší je to ve městě - velkomeste! Ani za boha se nemůžu zorientovat v prapodivnem značení a ještě v divnejsich žlutých srafovanych lajnach, zarazovacich pruzích, tři nebo i ctyr proudových kruhových objezdech, semafory uprostred křižovatky a na levych stranách a tak dále a tak dále !!!!!! 
 No žádná prdel, ale všechno jde zvládnout. Hlavně nepanikarit.

´´ o Kriste pane, náklaďák v protisměru a na druhy straně cyklista a taky zaparkovany auta na krajnici. Tohle nezvládnu, ne to proste nejde,  nemám dost mista, nemůžu zastavit, budu vypadat jak debil.... Moment , a co se stane když zastavím a počkám až náklaďák přejede? Jo , to je dobrej nápad, seru na všechny, mam za zadním oknem zeleny P, to me omlouvá. " 
 " piiiiiiiiiiiiiiiip , piiiiiiiiiiiiip "
 " doprdele, uz všeci troubi, no co mam jako dělat? To mam radši přejet cyklistu ?! Bože, nikdo mi nepomůže, uz mužů jenom čekat, až mi někdo přijde rozbit hubu. " 

 Ale tak jsem rada , ze mi to Daniel ulehčili a dal mi to " P " na zadní sklo a poslal me do prace. Ha, zertuju, myslíte, ze to tady někoho zajímá? Nikdo nebere na me ohledy, všeci jezdí jak kokoti. Jo, ale je to lepší a lepší.... Příští týden uz péčka sundavam.

HaHa , jezdete opatrně, ať uz jste kdekoliv. 

Hezky den přeju ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat