úterý 31. prosince 2013

N


Je šest hodin ráno a já musím jet do Londýna na ambasádu kvůli pitomemu pasu. Občanku mám už víc jak pul roku propadlou, tudíž nemůžu cestovat. Ano, správně, celou dobu jsem tu jak ve vezeni, je to jenom z práce a do práce, semtam prochazka růžovým sadem :D Nechci vám povídat o tom jak moc složitý proces to je dostat česky pas. To je ten důvod proč jsem stále bez dokladu. A to mužů mluvit o štěstí, ze jsem ´jenom´ z Bristolu a do Londýna je to přes dvě hodiny autem.
 Posledně jsem jela autobusem, to byl zabitej celej den. Kvůli deseti minutam na ambasade. Tohle je kretestvi...možná by to vyšlo lepší, kdybych se nechala deportovat do Česka a měsíc bych čekala na pas doma. Každopádně teď jedu autem... Pohoda. Uvidíme, co na mě vybali v Londýně. Doufám, ze je to předposlední fáze a do dvou měsíců si pojedu už pro hotovy doklad.
 Dnes večer bude velká sláva... Silvestr. A já jsem na cestach. Večer usnul někde u ohňostroje. Škoda, ze se musím vrátit do Bristolu. V Londýně by to mohlo byt úžasný!  Jsem bez nálady.., Dan mě večer skopnul třikrát z postele, bral mi perinu, zima jako v Rusku. Jasne a je tu moody Katy....unavena, nasrana, ani make up nepomohl....
 


 O PAR HODIN POZDĚJI...
 Tak pas mi schválili.... Možná se po roce a pul konečně podívám domu. A mužů i na dovolenou. Mám par fotek z Londýnského tripu, nicmoc, nebyl čas... Tchynka má naspech...
Každopádně všem přeji ŠŤASTNÝ NOVY ROK 2014! A vykrocte pravou nohou a taky pamatujte, ze silnější přežije!!!!

















Žádné komentáře:

Okomentovat